BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 23 Mei 2011

>,< (*_*)

                                    Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia



Dah lama tak menjenguk blog kesayangan nie. Lately nie aku macam takde mood sangat , tak tau pasal apa!! asyik nak moody jer. Salah sikit orang cakap atau salah sikit orang buat salah aku rasa angin satu badan. Cepat nak melenting. Hurmm.... kejap ok kejap tak ok mood aku nie. Ok abaikan jer la perasaan aku nie. Banyak sangat benda yang aku fikir tue jadi macam tue agaknya. Sekarang nie aku tengah cuti sem 2 bulan lebih. Tak tau nak buat apa?? . Aku duduk dekat rumah jer menggemukkan badan . hehe ^_^..  Bulan 7 nie aku dah start practical dekat ''Seremban''. Fuhhh!!!! mesti letih giler kalau dah start kerja nanti. Macam mana la agaknya suasana dekat tempat kerja tue nanti.. Dapat ke aku menyesuaikan diri nanti? macam mana penerimaan  orang-orang dekat tempat kerja tue nanti? pening aku fikirkan kan.. Tak pe lah yang penting aku buat kerja aku dan tak kacau orang lain.

 Ok.la kali nie aku post entry pendek jer. Nanti kalau dah dapat ilham , aku post lagi k. Jaga diri.. bye =p

0 ulasan: